Bende yarın sezeryan olacagım olay inanmakta kendine iki doğumda zor birini secmeliyiz göremediğim yerin acıaını cekmektense kasıgımdaki gördüğüm acıyı cekmeyi tercih ettim korkma kendine ve doktoruna güven canm ne olur kulak asma sezeryanı kötüleyene korkaraın korkarak girmek senin tansiyonunu kan sekerini etkiler o bebek bi şekilde dogacak kendimi iyi hissedersen sana mutlaka yazacam🙏