Hayalini kurduğum en güzel şeye kavuşmak.! Allah’ıma şükürler olsun ki sonun da bende kızımla buluştum sağ Salim geldi bana. :)🥰❤️ 4 haftalıkken katıldım buraya. Ve her doğum hikayesini okuduğum zaman sanki ben hep 5-10 haftalık kalkacakmışım gibi gelirdi bana ☺️ Hamileliğimi öğrendim ve öyle çok bi kızım olsun istedim ki, rabbim nasip etti.
- haftaya kadar erkek bildik. Allah biliyor ya üzüldüm . Hayırlısı sağlıklısı dedim ama üzüldüm. Sonra bi gün bi kontrol de kızın olacak dedi o an ki mutluluğumu hayatta hiç birşey de yaşamadım☺️
baş dönmem mide bulantım hiç olmadı . Ama ben migren hastasıyım ondan çok çektim . Şükür ki son iki ay azaldı o da . 34. Hafta kontrole gittiğim zaman doktorum 2 cm açıklık var sen kolay doğurursun dedi. Zaten hep normal istedim. Bu arada o hafta da neden çatı muayenesi yaptı diye sorarsanız sancım olduğu için acile girmiştik o yüzden bakıldı. 36. Haftada bi kontrole daha gittik muayene etti ve eliyle müdahale etti biraz açılımı kolaylaştırdım dedi ve kanamam oldu. Açıklık 3 cm dedi bekliyelm 1 hafta 10 güne gelir dedi. Allah var öyle canım çooook yandı ki tarifi yokmuş 😂 hep sorardım neye benzer diye ☺️ ama bunu lütfen çatı muayenesi ile karıştırmayın. Bana çatıda işlem yaptı eliyle o yüzden aşırı canm acıdı. Yoksa çatı o kadar korkulacak bir olay değilmiş 😍
Bi hafta geçmedi aradan 37+3 evde uzanıyorum ve çok iyi hissediyorum kendimi, yorgun değilim enerjim yerinde belim kasığım hiç ağrı yok. Bişiler gelmeye başladı çamaşırıma önce minik minik ve aralıklı zamanlarla. Akıntı gibi ama çok sıvı şeffaf. Doktora yazdım acaba dedim olabilir mi suyum? Yok dedi o öyle az değil bi anda boşalır dedi. Bende forumdan yazı paylaştım tecrübelilere seslendim 😂 çünkü bazen doktorlar bu işe bizim istediğimiz gibi bakmıyorlar . Burda herkes su olabilir deyince kimseye haber vermeden taksi çağırdım. Tabi bu arada çoğaldı. Çamaşır peçete hiç yetişmiyor . Hastahane yakındı taksiyle hastahaneye gittim. Annemler 2 bina yanında ama panik olmasın diye haber vermedim emin olmak istedim. Çatala çıktım ve dediler ki aaa suyun gelmiş 😀 seni göndermeyiz. Ara aileni yatış yapsınlar. Yatışım yapıldı ailem eşim herkes geldi. Bu arada zerre sancım yok. Suni vericez dediler. Serumları taktılar minik minik vurmaya başladı en 3 saat suni sonucu hiç açılma yok en kötüsü de ara ara verildi çünkü sancı geldiği an bebeğin kalp atışları düştü. Stres oluyormuş. Orda bi panik oldum ben normal çok istiyorum ama sancım yok doğurmam gerekiyor bebekte su yok derken farklı bi iki doktorun da görüşünü aldık ve 9 Temmuz 10:30 da sezeryana alındım. Hiç panik yapmadım zaten sakin bir insanım. Belimden iğne yapıldı inanın hiç hissetmedim. Ameliyat hemen başladı . Ben migren hastasıyım ve migrenim tuttu. Nefesim daraldı kendimden geçtim resmen. Bebeğim doğdu sesini duydum ❤️🧡 ama maalesef o ilk anı yaşayamadm çünkü canımdan can gidiyordu o baş ağrısı mide bulantısı vs. Bebeğimi eşime ve aileme götürdüler. Ben 40 dk daha kaldım içerde sonra çıktık. Odaya geçtim hiç bişi hissetmiyorum 6 saat sonunda bacaklarım yerine geldi. Ben o gece bağıra bağıra ağladım. Çoğu insan da olmuyormuş ben hem dikişlerim hem kaslarım hem gaz sancm derken çok çektim . Bugün 5 gün oldu hala daha yayıp kalkamıyorum destek alıyorum uykudan uyanınca çok ağrım oluyor. Ne olur normal doğum yapmaya çalışın. Çok acı çektim ben ama bin şükür bebeğim iyi. Ve çok güzel duygular yaşıyorum.
Benim tecrübe ettiğim kadarıyla
🌺 yanınızda 1 değil 2 paket depend kesin olsun benim kanamam çok oldu ve hayat kurtarıcı diyebilirim
🌺 mutlaka meme ucu için kremleriniz olsun inanılmaz acı veriyor ilk 2 gün. Hatta has zeytinyağı alın yanınıza çok iyi geliyor
🌺 sezeryan olmayın 🙈🙈🥰
🌺doğumdan itibaren dut suyu ve incir hoşafı içtim çok süt yaptı iki günde. Hem emziriyorum hem sağıyorum.
Soru varsa cevaplayabiliirim.
Sağlıcakla kalın 🥰