Merveatay Kızlar üç dört gündür ayaklarımda kaşıntı var özellikle iki gündür en çok gece oluyor ve uyuyamıyorum. Özellikle ayak parmaklarında oluyor. Geçmesi için ne yapmalıyım delircem kasintidan. Böyle bir şey yaşayan var mı
fnsckn Merveatay gebelik kolastazı ile ilgili bilginiz var mı? Onda da kaşıntı oluyor bir araştırın isterseniz
Milann Merveatay saat kaç oldu gün içersinde bu saate kadar 3,4 kere duşa giriyorum kaşıntı yüzünden bıktım artık ve halim kalmadı tahlillerim temiz tek çare doğum omada 3 hafta var aklımı yitirmk üzereyim
A_ys6604 Merveatay sirkeli suda da biraz dinlendr bnce ben eşime öyle hazırlıyorum rahatlıyor baya. Belli bir leğene 1 cay br sirke koy valla ben bazen daha çok koyuyorm yeterki geçsin diye
dlrclkds Merveatay yalnızca ayaklarında olan bir durum mu? Eğer ayak altı ve parmak aralarındaysa soyulma, döküntü, kaşıntı, akıntı, renk değişikliği varsa mantar olabilir canım. Ayaklarını kuru tutmalısın ve parmak aralarına falan krem sürmemelisin
Dilara9 Ilik suyla sabunla yika canim dikkat et kayma sonra yatagina gir bi kremle iyice ovala ayaklarini bebek gibi yatarsin valla 🥰
Dilara9 seker hastaligi olanlarda oluyor bu kasinti veya hamilelik sekeri de ola bilir var mi sende 🤨
pamuk32 Merveatay sekerle çok alakası yok kesinlikle gebelik kolestazi olablr ona baktrn. Çok önemli değerler yüksek çıkınca bebeği hemen alıyorlar. Geçen hafta bende vardı ilaç başlandı az daha yüksek olsa hemen bebekleri alicakti yarn gidip bı karaciğer enzimlerinize baktrn safra asidine flan. Sonuçları ciddi yani
zuzus Milann ay yorumları sonradan okuyunca gördüm kesinlikle normal bi kaşıntı değil yaşadığınız lütfen doktorunuzla görünüşün bebeğinizin sağlığını etkileyebilir kolestaz Çıkarsa allah korusun. Hemen tedaviye başlarlar. Benimki de aynı sizin şikayetleriniz gibiydi şimdi tedavi oluyorum bebek neyseki 37. Haftasına girecek sezaryen ile alınacak 38den sonra kolestazdan dolayı. Kolestaz için ayrıntılı kan ve idrar testi verirsiniz İnşallah temiz çıkar. Bunu yaşamayan anlamaz çok zor o kaşıntılar çok çok😞
Glsacar32- Bence hemen bi doktoea gidin gebelik kolestazı olabilir ve ertelenmemesi gerekiyo randevu bulamasanızda acile gidin ihmal etmeyin
zuzus Merveatay aynı sıkıntıları yaşadım ve hem gebelik alerjisi Hem de kolestaz teşhisi kondu. Geçirdiğim en zor haftalardı kesinlikle hafife almayın ve hemen doktorunuza bilgi verin geç kalırsanız daha kötü olur her sabah uyandığınızda alerjinin artmasıyla karşılaşabilirsiniz. Çok geçmiş olsun Allah sabır versin 🙏🏻😞
Merveatay zuzus canım doktorum mesaj atmış karaciğer testi isteyelim diye yarın sabah gidicem. Ama aç mı yapiliyor bu test
Klnc Merveatay tahlilleri de Bi sorun yoksa yediklerine dikkat et canım bende şekerli şeyler çikolata karpuz çok yediğim günler uyuyamazdım kaşıntıdan
Milann zuzus fransada yaşıyorum idrar kan tahlili verdim hepsinin normal çıktığını söylediler sırf bu kaşıntıdan dolayı erken doğuma bile razıyım yeterki geçsin istiyorum deidm kabul etmiyorlar şuan 36+5 günlüğüm ve gücüm kalmadı napıcam bilmiyorum