Kzlar 11 12 haftada bulantı ve kusmam başladı ondan önce tiksinmem vardı ama kusma yoktu şimdi 17. Haftaya girdik hala kusuyorum Hap kullanıyordum azaltayım artık dedim hala kusuyorum prilam kullanıyorum azalttım almamaya çalışıyorum günde 5 kez kullanıyordum oda deli gibi uyku yapıyordu napayım ne edeyim ne zaman geçer ben yiyememekten kilo Vermekten halsizlikten mahvoldum ne zaman geçecek bu 😔😔😔