35+6 günlük hamileyim en son cumartesi gitmiştim hastaneye erken doğum riskin var demişlerdi 3-4 gündürde karnımın düştüğünü hissettim düştü ve yayıldı böyle olup hemen doğum yapan varmı yani 2-3 gün içinde adet sancısı gibide hafif bir ağrım var 🤷🏼♀️