Tugba_34 bn bundan 9 sene önce günlük kıyafetle gitmiştim Doğum haneye aldıkları zaman bna geceliğini al yanına giyersin dedi geceliğimi aldım giydim onunla Doğum yaptım Doğum dan sonra eşofman takımımı giydim ama gecelik varsa gecelik giyin Doğumdan sonra doktor kötüle geliyor bide dikiş varsa pasuman için batikon döküyorlar bilginiz olsun