manelreif Susaminannesiii o kadar kötüydüm ki bir tane parol içmek zorunda kaldım doktorumun önerisiyle. At kestanesi kremi de çok iyi geldi ama nane yağını da alıp evde bulundurucam mutlaka 🙏🏼 Size de Rabbim şifa versin
Superisiiiii manelreif At kestanesi değilde naneliler daha iyi bence bendede ileri derece migren var atakları vs telefonu bırakıp uzanıp kremi sürüp usanıyorum geçiyor
Eminelev Bugün benimde acayip migrenim tuttu.parol içtim geçmedi, doktor parol serumun daha etkili oldugunu soyledi. Bence de bi hastaneye gitmen daha iyi ,daha cabuk rahatlarsin
Hulyaawc manelreif Parol varsa iç işe yaramıyor pek ama olsun.Ne yaparsan yap geçmez en iyisi sessiz karanlık bir odada uyumaya çalış
manelreif Hulyaawc en son Artık karanlık bir odada uyudum ama at kestanesi kremi ve limon biraz iyi geldi öneriyorum