Merhaba
Bende dogum hikayemi anlatmak istiyorum :) Kızım hep 40 ıncı haftayi bekler diye düsünüyordum. Pazartesi gunduz hafif hafif kasık agrim vardi normal oldugunu zannediyordum. Gece 00:30 gibi yattik. Ardindan saat 04:00 gibi esimin uyanmasina kalktim . Bende onunla birlikte oturdum 10 15 dakika kadar baktim agrilarim var sancimi anlayamiyordum . Cunku önce nişan ve sonra suyumun gelecegini düsünüyordum. Kasik agrilarim dakikaya baktigimda 8 10 dakikada 1 e düsmüstü. Cok agrim yoktu . Esime ise git ama hazirlikli olalim dedim . Sonra esimin israri üzerine doktoru aradim. Hastaneye gecmemizi istedi. Saat 06: 00 gibi hastanede yatisim yapıldı . Sancilarim nst de 100 leri buluyordu ama açikligim 1 cm di. Doktorum saat 08.00 gibi geldi aksami bulur dogurman suni sanci verelim ve epidural takalim dedi kabul ettim . Anestesi uzmani agrin tamamen kesilmeyecek sadece hafifleyecek dedi. Nitekimde oyle oldu sancilarim siddetlenmis fakat karsilanabilir düzeydeydi. Epiduralin ardindan 2 saat sonrasi sancilarimin hepsini hissetmeye baslamistim ve agrilarim fazlasiyla siddetlenmisti. Dayanmaya calistim fakat dayanabilecegim sancılar degildi hüngür hüngür ağlayip esime sezeryan istedigimi agridan bayilacagimi söyledim. Tekrar ebeye gidip bakmasini istedi. Ebe epiduralin 2. Dozunu yapti . Esim sezeryana dönelim dedi. Ebe aciklik 6 cm suan sezeryana alamam dedi. 2 saate bebek dogar dedi. Epiduralden sonra tekrar agrilarim karsilanir düzeydeydi. 1 saat sonrasi tekrar kontrol ettiginde aciklik 10 cm olmustu. Hemen dogumhaneye aldilar doktoruma haber verdiler. Doktorum gelip sanci geldiginde ıkın dedi .Dinledim ebemle doktorumu ve 10 dakika icinde dogumum gerceklesti.14:50 de doktorum kizimi kucagima verdiginde butun agrilarim gecti. Simdi iyi ki diyorum normal dogum yapmisim toparlanmam cabuk oldu. Bizim hikayemiz suanlik bitti. Sizlere de kolay dogumlar diliyorum. Rabbim yardimciniz olsun 😊