Zeliha_Harun4682 Ben şuan 12+6 yarın hastaneye gidecem ve cinsiyeti merak ediyorum acaba öğrenebilirmiyim
Bahartesi Zeliha_Harun4682 16 dan önce söylenenler kesin olmuyor. Çünkü öncesinde bebeğin cinsiyet organları gelişimini tamamlamamış oluyor. En net 16 ve detaylı ultrason 20. Hafta. İlk kız dediler alışmıştım sonra erkek denildi vs gibi üzüntüler yaşamak istemiyorsanız bekleyin derim. Alıştırırsınız kendinizi erkek veya kız sonra tersi çıkar detaylıda üzülürsünüz. Böyle 12. Haftada öğrenip üzülen çok arkadaşım oldu. Ben 16 yı bekledim kız dedi doktorum. Detaylıda da 20. Hafta perinatolog da kız dedi.
zeynos07 Ben 16+1 hala öğrenemedim göstermiyor bebiş, doktorun tahminde bulunabilir ama net söylemez diye düşünüyorum