Ehnr hamilelik sürecim normal ilerlerken 26. Haftamda sırtım ağrımaya başladı iki gün boyunca geçmedi, tek taraflı (bnm soldu) ağrım olnca böbrek ağrısı dedim. Acile gittik çünkü ne tarafa yatsam ağrım geçmiyordu . Acil kadın doğumda tahliller vs yapıldı temz dediler fakat nst de doğum sancıları çıkıyor deyip yatış verdiler. Bebek gelmesn diye ilaçlar derken böbrek ağrımda hafifledi. Devlete gtmiştim böbrektn çok bebekle ilgilendiler fakat bn sol tarafm ağrıyo geçmiyo dedkçe onlar bebek gelmesn dye uğraştılat. Devlette asistan doktorlarn yüzümden böbrek ağrım pek dkkate alınmadı. Hastanede 3. Gecemdi idrara çıktığımda aşırı bi yanma ve kanama oldu o gece 11 saat böbrek ağrısı çektim ilaçlar hiçbişi fayda vermedi. Uzman doktorlar vizite geldiğinde böbrek enfeksiyonu geçirdiğimi söylediler, antibiyotik tedavisi falan derken toparladım. Yani bebeğin gelmedine sebepte böbrek ağrılarımmış. O kadar şiddetli bi ağrı :( geç olmadan önleminizi alın