Ozcanozge Merhaba hanımlar 38 haftadayız gecen haftada bu tur agrılarım vardı sımdı cok daha sıklasmaya basladı karın adet sancısı gıbı sıetım yanıyo gıbı bh aksam dahada artıyo gıbı sizlerde boyle oluyormu dogum belirtısımıdır sizce bu
KubraSS- Ozcanozge doğum sancısı belli aralikla gelir canım ve bebek toplanır bu sancılar doğuma hazırlık benimde oluyor ara ara ağrılar 36 da belli aralikla bile geldi sonra geçti şükür bebeğin toplaniyormu ve sancıların araları kaç dk ona bak
ayseeemiray Ozcanozge bende aynıyım canım 39haftama girdim adet ağrısı ara kasıklardan ağrı girme bıcak gibi düzenli düzensiz sancılar dakka tuttuğumda kontrolüm ctesi bakalım nedicek dokturum
Duyguramazan Ozcanozge benımkı sezeryan cnm 25 temmuz dedı işte boyle sancılarım oluyor bebek boyle topalanıyor özellıkle bugun asırı ben normla spgum sancııs bılmıyom cunku sezeryan oldum ucuncu ondan bılmym nasılda oluryor
Ozcanozge KubraSS- evet bebegım cok toplanıyor kasılıyor hareketı var ancak sureklı toplanıyor uzun sure toplu kalıyor dun kontrolumuz vardı doktır cocuk gdlısımı tamamlamıs artık sende hersey dedı dogum ıcın herseyı yapıyoru suan ıcın