Hulyafuat Kızlar sol tarafta karnınızın altı acıyormu sancı degıl acı var birde arada vajinama agrı gelıp gıdıyor gibi basına gelen varmı
elifhd Hulyafuat bende 35+6 dayım bendede oluyo o ağrılar bazende baskı oluyo gibi bugun gittim dr bi sıkıntı yok dedi doğum yaklaşırken böyle şeyler oluyomuş
Yldnurr Bende 36+6 yım bazen çıkacakmış gibi hissediyorum bide nişanım geldi 2 gün önce 2 cm açılmada var normal sanırsam
Damla61 36+6yim. Yatinca degil de kalkinca aciyor benim karnimin alt kisimlari. Sonra geciyor. Normal bence yuzduk kuyruguna geldik.
Zelihakrkmz Merhaba bende 36+5 oldum benimde vajinaya baskı oluyor iki gündür dahada arttı gibi doktorum normal dedi
hafsahamza 36+4 maalesef benimde iki taraftan Kasıklarım çok aciyor içten bi yanma oluyor yatarken değil ama ayağa kalktıgımda 30 saniye falan sürüyor doktorum normal diyor son zamanlar olduğu icin
Alpaslan44 Bende 37+2 alttan çok değişik bi ağrı oluyor ne baskı ne bıçak saplama diyebilirim böyle hareket ettikçe ağrı oluyor altımda elektirik leme gibi sızlıyor sanki kendini aşşağıya ittikçe sinyal veriyor gibi normalmi bilmiyorum
Serena Bende 36 haftaligim evet bebek bazen alt tarafa baski yapinca aciyor ama gecici ve uc dort defa oldu galiba oyle sık olan bi durum değil. Bazen gaz sancilarim oluyor benimde
Yldnurr Serena tabi öylede herkezde aynı olmuyo kimin de bir kaç gün içinde doğum gerçekleşiyor kimisindede bir kaç haftayı buluyo bende gelsin diye bakıyorum ama maşaaklah pek hareketli 2 dakka durmuyor 😊
Serena Yldnurr bende 36+4 haftaligim ne nisan var ne gelen var ne giden benimkide erkek insaalh annelerini cok bekletmeden saglikla gelirler cnm 😊
MrvDmrkr 36+2benimde, belimde yanma tam kasık bölgemde batma var. Ayağa kalkınca sanki vajinamın içinden 20kg lık ağırlık asılıymış gibi aşağı çekiyor acıyor 🥺