Az önce babamin sekerini ölçerken benimde tansiyonumu ölçelim dedik veee sonuç baya yüksek gebelere göre 15e 7 çıktı… 2 günden beri kendimi çok kotu hissediyodum ağrılarım vs.ler oluyodu az az da ödemim vardı bacaklarımda ve idrarımda bişeyler olduğunu düşünüyodum ama bende hep idrar yolu enfeksiyonu var ilac kullaniyorum diye pek aldırış etmedim şimdi bu tansiyonu görünce preeklemsi den korktum sabah tekrd ölçucem yuksekse direk hastaneye gidicem nolur dua edin kötü bişey çıkmasın ilk gebeliğim 6 aylık hamileyim çok tedirgin oldum.