Doktor kontrolünde 4 cm açılmam varmış normal doğum denicektik bikaç saate 8 cmi buldu sonrası kötüydü maalesef gelmedi acil sezeryana alındım korkmayın sezeryandan bebeğin sağlıklı olması herşeyden önemli yanımda mışıl mışıl uyuyor herşeye değer Rabbim herkese nasip etsin inşallah çok güzel bir duygu