Dlaragkce0 İdrarda protein kaçağı olduğunu söylediler tansiyon fazlalığıyla alakalıymış aranızda böyle bişey yaşayan var mı tehlikeliymiş ödemim çok fazla
kustuyu95 Dlaragkce0 bende yaşadım tuzu kesince protein kaçağı geçti çok geçmiş olsun aman dikkat edin çok tehlikeli gebelikte tansiyon
Yagizkerem Dlaragkce0 bende de protein kaçağı var sabah doktora gidicem tekrar tansiyonum yine yüksek çıkarsa direkt alicaklar çocuğu sizde ihmal etmeyin
Anneolacagimben Dlaragkce0 canım benimde vardı kaçak 25. Haftada öğrendim ama tansiyon yoktu hala kontorl ediyorum bir ay saglammdiyet yaptım kaçak düştü diyetim şöyle bol su un tuz şekerden uzak beslenme baştan beri kan sulanrici iğne ve hap kullanıyordum şimdi 31. Haftadayim ne durumda bilmiyorum haftaya kontrol
Dlaragkce0 Essraanil evet canım yükselip alçalıyor son 2 gündür fazla yükseldi 17.7 ’yi gördüm büyükte küçük 9 oldu ne yaştılar peki
Essraanil Canım lütfen hemen tuzu kes ekmeği kes tansiyonunu yükselticek herşeyden uzak dur ve doktoruna danış şansın varsa iyi bir perinatoloğa git acilen.. korkutmak istemem ama biraz tehlikeli bir durum kaçıncı haftandasın ?
Deebg Yagizkerem kaç çıkıyor tansiyonun canım bende aynı durumdayım seninle 37 haftalığım tansiyonlarım yüksek çıkmaya başladı tansiyon ilacı yazdı doktor cuma günü sezeryanla alalım diyor bebeği
Yagizkerem Deebg 13/8 14/9 çıktığı oldu daha üstü olmadı ama yine de yüksek bu haftaya kadar gelebildigime şükrediyorum artık
Dlaragkce0 Essraanil şuanlık bi sıkıntı yok ama ara ara yükseliyor yine takip ediyoruz canım böyle devam ederse alıcaklar sezeryanla
nil_sugra Dlaragkce0 ikisi birden varsa bunun adı gebelik zehirlenmesidir canım. Dikkat etmelisin özellikle tansiyona çok dikkat etmelisin. 3 sene önce başıma geldi
Barkoddg Dlaragkce0 Ben de de cikti protein kacagi ama tansiyonum normaldi diye doktor onemsemedi. Ekmek,seker,tuzu azalttim gecti kacak tansiyonum da dusuk cikiyor hep ayaklarim sisti onlar bile normale dondu. Yediklerine dikkat et canim.
Dlaragkce0 Benim el ayak filan baya şişkin 38.haftadayız tansiyon ilacına başladık ara ata yükselip düşüyo sezeryanla alırız demişlerdi yükselirse ama bekliyoruz şuanlık
Essraanil Dlaragkce0 tuzu ekmeği karbonhidratı kes. en az 3 litre su iç..meyvenin fazlası bile ödem yapıyor dondurma vs hepsi ödem yapıyor. Ve bolca dinlen çok ayakta durma