Merhaba hanımlar 22+1 günlük hamileyim bu hafta saglik ocaginda ilk kontrollerimiz yapilcakti ama 10'a kadar kan vermem gerekiyordu ama yogunluktan veremedim hemşiremle konuştum tetanoz aşı'sı icin ben gecen sene kuduz aşı olmuştum o zaman tetanoz'da olmuştum ama kartta tetanozla ilgili birsey yazmiyor. Hemsirem 1 dozsa 1 tane yapilir dedi ama belki 2 doz yapariz dedi 🤔 bebekte sıkıntı olmaz dimi geçen seneyle bu sene 3 doz olmuş olcam kafam karıştı 😣