Kızlar merhaba bugün detaylıya girdik. Zaten ikilim riskli çıkmıştı ben başka test yaptırmamıştım. Bebeğimin fiziksel hiç bir sıkıntısı yok çok şükür burun kemiği ense kalınlığı parmak kemikleri gayet normalmiş. Ancak midesi normalden büyük ve kalbinde üfleme yani açıklık varmış. Bu durumu yaşayan var mı? Doğumdan sonra düzelme olabilir mi? Doktor aminyosentez önerdi ama yaptırmayacağım.