Cansummm 24,27 hafta da bende bu sorunu yaşadım yine hiç hareket etmiyordu günde en az ya 1 ya 2 kere hissediyordum doktor düzen oluşturuyor dedi gerçekten de öyle 30a girince aşırı hareketlendi 30.31.32 çok hareketli geçti 33.ve 34 de tekrar durgunlaştı şimdi de yeri dar diyor doktor yani cılız da olsa hissetmeniz bile yeter benim doktorum ayrıca hava sıcak sen nasıl bunalıyorsan oda aynı hissi yaşıyor durgun demişti :)