edaomereymen benimde şuan 23+1 hareketlerini daha Az hissediyorum. Ama dün akşam doktor randevumuz vardı detaylı bakıldı. Doktor keyfi gayet yerinde dedi. normal heralde hareketlerinin azalması. Belki de daha çok uyuyolardir. Benim kemik ağrım çok var geceleri.yatakta dönerken belim kalcam kuturduyor. Sizde de var mı ?