Kardi2807 nirazdaha bekle cnm zaten varsa adet opmazsın tabi ben o gune gelene kadar 3 tane gebelik testi yaptım cikmamisti biraz daha bekle derim ben zaten geçeceğe kadar gecmis beklemissinde baya tabi ben sana bunlari diyom amma ben senden daha sabirsizdim nasıl beklemisim o gune kadar kan tahlili vermeye bilemiyom😁 insallah vardirda geciyodur gunun kuzum guzel haberlerini bekloyorum