Gebelik kursuna emekli bir yenidoğan hemşiresi gelmişti eskiden yıkandığını şimdi çoğu hastanede yıkanmadığını silindiğini verniks tabakasının bebeği koruduğunu göbek bağı düştükten sonra yıkamayı tavsiye etmişti yıkarkende önce vucudunu en son kafasını yıkamayı giydirirkende önce kafasını kurulayıp giydirmeyi bebeğin en çok kafasından ısı kaybettiğini söylemişti ilk bebeğimde o şekilde yaptım ben ikinciyide aynı şekilde yapmayı düşünüyorum