Benim arkadaşım gebelik boyunca bir kez başladım diyerek oraya gitti sadece sağlık ocağında yapılan tahlillere bile indirimli 985 lira para verdiğini söyledi en son nefret ettim deyip doğumunu başka hastanede yaptı,her işlem çok pahalı ve bilerek ekstra şeyler istiyorlar diye biliyorum