Kızlar merhaba🙋🏻♀️
Geçtiğimiz Cuma günü hem 4 buçuk aydır göremediğim annem ve kardeşimle kavuştum🥰 Hemde bebeğimin cinsiyetini öğrendim🤗 Tabiki önceliğimiz SAĞLIKLI olmasıydı (ilk çocuğumuz ve 10 ay sonra güzel haberi ancak alabilmiştik) ama eşiminde benimde gönlümüzden geçen kızdı☺️
İkili tarama için gittiğimde doktorum %65 kız dedi, 2 hafta sonra daha da netleşir dedi😊 Kızlar sizce 2 hafta sonra değişir mi erkek der mi? Çünkü ben ufak çaplı bir cinsiyet partisi yaptım eşime süpriz🙈😄 Bu arada öğrendiğimde 12+1’dim (doktoruma göre 12+3)