Herkese merhaba bugün tam 38 haftalığım. cumartesi gecesinden beri gece gündüz süren bel ağrım var pazartesi kontrolüm vardı doktorum normal demişti ama hiç geçmeyen ve süründüren uyutmayan bir bel ağrısı. yaklaşık 1,5 saat önce çamaşırımda sütlü kahverenginde bir akıntı gördüm peçeteye silince de hafif jelimsi kahverengiyle karışık bir akıntı geldi çok değildi ama bu nişan mı? Sancım yok bel ağrımdan başka ağrım yok dediğim gibi bel ağrım bir kaç gündür var, eşim hastaneye gidelim diyor ama sancım ağrım yok ne yapmalıyım çok heyecanlıyım 😊 lütfen yardımcı olur musunuz herkese teşekkür ederim şimdiden ♥️