Prensess_annesii20 Merhaba. Eşimle kan uyuşmazlığımız var. Kan uyuşmazlığı iğnesi hamilelikte mi doğumdan sonra mı yapılıyor? Bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
Enre Prensess_annesii20 hamileliginizin hiç bir riski kanama düşük tehlikeniz yoksa 28. Haftada iğne yapılıyor. Doğum yaptıktan hemen sonra bir daha yapıyorlar indirekt coombs testi’ yapıyorlar 1 saate çıkıyor sonuç kanınız bebeğe geçmiş mi diye. Kan sonucu çıktıktan sonra 28. 29 cü haftada bu iğne yapılıyor. Hastaneye gitmeden önce nüfus cüzdanınızı önlü arkalı fotokopi çıkarın eşinizin de kan grubu yazan bi belge lazım onuda önlü arkalı fotokopi çıkarıp iğnenizi olursunuz