Kızlar selam,
Kaçıncı haftada olduğunuzu ultrasona göre mi sat’a göre mi belirliyorsunuz? Ayrıca sat nasıl hesaplanıyor tam olarak? Son adetim 12-17 Ocak. Bugün ultrasona göre 15. hafta başlıyor ama sanırım ultrason biraz önden gidiyor. Hangisini baz alayım?