Babysu 15-16 haftalıkken mide bulantılarım geçmişti ama 20.haftada tekrar başladı. Aynı durumu yaşayan var mı?
Ervasevgi Babysu ayy bari 2 3 ay rahat edeydin ya hemen başlamış tekrardan bende 9 haftaligim çok kötüyüm bende bulantı kusma sürünüyorum resmen 😢
Ervasevgi Babysu prilam bana iyi gelmedi onydz kullandım oda iyi gelmedi şuan zofer kullanıyorum gün-de 2 kez o biraz kesiyor ama şuan zirve yapıyor artık ne yesem çıkıyor sabirdan başka çarem kalmadı 😢
Babysu Ervasevgi benimde öyleydi çok iyi anlıyorum sizi. Midenizi çok boş bırakmamaya çalışın meyve yoğurt sürekli bir şeyler yemeye çalışın benim boş olunca daha çok bulanıyordu. Biraz daha dayanın zaten giderek hafifliyor 🙏
Ervasevgi Babysu bu 3ncu gebeliğim malesef hepsinde yaşadım bu süreci ama bunda çok istahsizim canımın istediği birşey olsa en azından sürekli atistirirm ama çok zorlaniyorum sizinde keşke tamamen geçmiş olsaydı böylede zor Allah kolaylık versin insallah