derinozkaya Yesim2309 kız cok normal cokta güzel dışarda da öyle hiperaktif olacak 🤲🏻🧿 bebek mutsuzsa hareket etmez mutluysa hareket edermis. asıl ötekinden kork bir hareketi icin saatlerce bekliyorlar 🥺