Nida__ Merhabalar, 7+5 ile aranıza katıldım. allah utandırmasın. Benden önde giden annelerden her aşamada bilgi edinmek isterim. Bunu yapma, bunu yaparsan iyi olur diye önerilerinize açığım 🥰🙌🏻
ikincikezanne- Nida__ rabbim sağlikla kucagıniza almayı nasip etsin 💜😊 bende 32+0 günluk hamileyim 2. Kızıma hamileyim büyük kızim 26 aylik olcak 😊 nasıl bi tavsiye verebilirim inanki bilmiyorum sadece kendine cok dikkat et 😊
Nida__ Fasulyecim aminn. Hepimizin inşallah 🥰 o kadar yolun başındayım ki, tecrübeli adayların bilgilerini seve seve dinlerim 🙌🏻
Fasulyecim Nida__ benimde ikinci çocuğum olacak inş hamilelikte güzel beslenme dışında verebileceğim tafsiye yok zaten her dönemi yaşayarak göreceksiniz inş😊
ikincikezanne- Nida__ Sormak istedigin bisey olursa herzaman sorabilirsin 💜 Rabbim sağlıkla kavuştursun yavruna 😊
Hilalgc Bol bol su iç ağır kaldırma kontrollerini ihmal etme cinsiyet öğrenmek için acele etme erken haftalarda yanlışlık olabiliyor süt yoğurt mutlaka ye kuruyemiş meyve folik asit içmeye başlamışsın dur 12. Haftadan sonra decavit diye vitamin başlanır kanın düşükse kan ilacı başlanır böyle yani rabbim kucağına almayı nasip etsin ☺️