elobariselo Merhaba kızlar, 34 haftalıkken bebeğiniz kaç kiloydu acaba? Doktor bebeğimin doğuma kadar en fazla 2750 gr olabileceğini söyledi. Normal mi sizce? Doğunca ödemi de gidecek ya herhangi bi sıkıntı olur mı bilemedim
Sentrk elobariselo şuan kilosu kac kuzum…o kiloda dogmasi bile normal ki canm anne sutiyle hemen kilo alir bebek
Swyhan46 elobariselo eltim 2650 gr Doğum yaptı şimdi oğlu tosun gibi merak etme zayıflar daha çok gelişiyor büyüyor
Sedaamm elobariselo benim 34 haftada 2700 dü ama zaten 2500 kilo üstü doğan bebekler hemen kilo alıyor ve anne sütü ile kendini topluyor canım
Hulya_ elobariselo 32 de 2300 35 de 3 kg 36 da 3300 olmuştu ve ben son haftalarda düzgün hiçbirşey yiyemedim bebek nasıl bu kadar kilo aldı bilmiyorum 🤷🏻♀️ama sağlıklı olmasının kiloyla ilgisi yok arkadaşım 35 haftalıkken 2600 le doğum yaptı hiç küveze bile almadılar çok sağlıklıydı doğduktan sonra çok çabuk toparlanıp kilo alıyor bebekler 😊
Senadefne Merhaba ilk oğlumu 37 +5 de doğurdum ve 2750 doğdu hiç bir sıkıntısı da olmadı küveze girmedi gayatte sağlıklıydı için rahat olsun hiç korkma çok hızlı kilo alıyorlar doğduktan sonra. Şimdi 5 yaşında ve çok sağlıklı 😉 bende ikinciye 25 haftalık hamileyim bakalım bunu nekadarlık doğurucam 😊
Sentrk elobariselo dogumda 2.500 ustu dogmasi nirmal diyorlar..o zamana kadar da alir kuzum merak etme,bol bol kasar muz ye
elobariselo Sedaamm Sizinki de şimdiye kadar duyduğum en yüksek kilo o haftaya göre, maşallah 🧿 inşallah alır kilo ya, şimdi bol yumurta, kaşar, süt, yoğurt ve sebze yiyorum bakalım 2 hafta sonra ne diyecek doktor ☺️
elobariselo Hulya_ teşekkür ederim içimi rahatlattınız, çünkü burda öyle kilolar duyuyorum ki benim çocuğum zayıfmış gibi geldi hep, onu besleyemiyorum diye endişe duydum. Zaten gebelik şekeri çıktı öyle herkes gibi beslenemiyorum, ben zayıfladım bebeğim de zayıf kalınca korktum
Hulya_ elobariselo Her bebek farklı oluyor siz içinizi rahat tutun kiloyla sağlığının alakası olsaydı kilolu doğan tüm bebekler turp gibi olurdu☺️ Bi doğsun sütünüzle biranda büyür ❤️ Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲🏻
Asl90 Bugün kontrolde 2605 grdı 34+2 haftalığız. Her bebeğin yapısı farklı ama kıyaslamak doğru değil sağlıklı olması önemli