Prenses23 genelde faktör yazanlarda heterozigot çıkarsa pihtilasma var deniyor benim faktör yazanlar heterozigot çıktı 2 dusugum (biri boş gebelik) oldu pıhtılaşma önleyici ilaç ve iğne kullanıyorum, gittiğiniz kadın doğum doktorunuza mutlaka genetik sonuçlarınızı gösterin bazen önlem içinde iğne ya da hap verebiliyorlar. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🤲🏻