Kızlar aranızda isteğe bağlı sezeryan olan var mı?
Normal doğum istiyordum aslında ama vakit yaklaştıkça normalden korkar oldum. Vajina eski haline dönmez vs. Diye korkuyorum. Zaten eşleride doğuma almiyorlar eşim yanımda olmadan nasıl yaparım bilmiyorum acıya dayanabilir miyim doğru ıkınabilir miyim kafamda hep sorular. Sezeryan fikri daha cazip gelmeye başladı bi şekildee 🤔🤔