Herkese iyi akşamlar. Adetim 13 temmuzdu 3.gün hala olmadımsabah test yaptım negatif çıktı. Sabah 11 gibi pembe bi leke geldi adet oluyorum dedim ama hala birşey yok. Yerleşme kanaması olabilir mi? Yarın da gelmesse kanama kan versem hamilelik çıkar mı?