İyi akşamlar kızlar, açıkcası biraz endişeliyim o yüzden başına gelenlerden yardım bekliyorum.
31 hafta 2 günlük hamileyim bu hafta iki kere ansızın bacağımda ıslaklık hissediyorum bakıyorum beyaz akıntı ve sıvı sizce bu nedir ? Başına gelipde doktoruna danışan oldumu ? Pazartesi kontrolum var ama endişelendim bebegimin hareketleri hissediyorum ama korkuyorum 😞😞😞