musti28 Sezeryan dan sonra verdi ama her gün yapamadım bebeğimle ilgilenmekten unuttum bile diyebilirim ne için kullanılıyor sizede verdi mi doktorunuz ?
Prenses39 musti28 kan sulandırıcı olarak kullanılıyor hamileyken kullanılıyor genel de bende hanileyim kullandım daha yeni bıraktım bazıları Doğumdan sonra da kullanıyor kan pıhtılaşması olduğu için verilen bir iğne