Busra135 Merhaba kızlar anne yanı yatak şart mi geceleri emzirmek kolay olur Ama tek basına odasında yatamaz sanırım başka ne alınabilir bulamadım
MiniKaya Busra135 canım benimde odam küçük olduğundan bende bu konuda kararsız kaldım ya ikinci el bi anne yanı alıcam 6-7 ay kullnıcam sonra hayırlısıyla odasında yatıracağım yada reflü yatağı alıp kendi yanımda onunla yatıracağım
MiniKaya Busra135 beşik istemezsen şöyle birşey bakabilirsin biraz pahalı ama kullananlar memnun https://ty.gl/nye51gzrp
musti28 Busra135 ben yanımda yatırıyorum canım Rabbim korusun üzerine falan yatmaktan da korktuğum için Babynest dikmiştim kendim yanlarını da biraz fazla doldurdum onunla yatırıyorum çok rahat oluyor
Merdgn Busra135 Hem kullanımı kolay olsun diye hem eşim o rahatlığa alışmasın uzaklaşmasın diye mecbur aldım ben de 😔
Deleted5544 anneyanı ahşap beşik almıştım yatağımın yanında duruyo ama bitiştirmedim rahat gelmedi o şekilde emzirip reflü yatağında ayağımda sallayıp sonra beşiğe geçiriyorum yada emzirip reflü yatağına yatırıp beşiğe koyup orda sallıyorum
musti28 Busra135 ☺️Bende doğmadan öyle düşünüyordum beşiği yatak odama getirdim ama bu daha kolayıma geldi çok sık emmek istiyor başlarda sezeryan oldum kalkmak da zor oluyor sık sık bi süre yanımdan alıp hemen kucağıma doğrulup emziriyorum 😊