Birsel çay ben çok içiyorum 2.hamileliğim hiçbi zararını görmedim..biraz açık iç istersen..kahvede günde 1 tane ama onu pek tüketmiyorm kafeini cok yoğun haftada 1 ancak..ama hergün içerek hamilelik geçiren arkadaşların var..açıkcası böyle şeylern pekte dokunduğunu düşünmüyorm ama tabi sen dr una danışarak devamet ben fazla rahat kişiliğim😬