Merveyyyl 11 haftalık gebeyim karın ve bel ağrım var öğlenden beri..gaz sancısı gibi de.. o haftada yaşayan var mı yarın sabah doktoruma gideceğim ama acil bir durum olabilir mi korktum..
hhb53 Merveyyyl o haftalarda bende öyleydim aşırı gaz vardı karnım 5 aylık gibiydi haftam ilerledikçe gaz sancısıda azaldı