Tontinimontin Kızlar selam 26 haftalık gebelik içerisindeyim doğuma yakın lifting düşünüyorum yaptıran tanıdığınız var mı ya da yaptırdınız mı doktoruma da sorcam ama çekiniyorum 😅
DilanDag Tontinimontin ben kirpik yapan bir merkeze sormuştum gebelere uyguluyormusunuz sakıncası varmı diye hayır yok demişti ama yaptırmadım henüz
Purplee Tontinimontin bende 3 aylık hamileyim ipek kirpik taktırdım şöyle düşün kirpikler tenine deymicek, direk kendi kirpiklerinin üstüne takılcak. İyi ve işinde güvenilir birine taktırırsan bir sorun olmaz ama ben çıkarttırıcam yüzümü rahat yıkayamıyorum
Poyraz_04 Tontinimontin haftamda bende yaptırdım canım sorun yaşamadım yaşayacağımıda kimse söylemedi açıkçası
Rabiakodal Tontinimontin bende çok istiyordum ama sorduğum merkezde uzman estetisten ve Op. Dr . Vardı bana önermediler kanıtlanmış birşey yok ama ne olur ne olmaz riske atmayalım dedi
Tontinimontin DilanDag bende sordum da İstanbul’dayım bu arada erken düşme oluyor dedi kararsız kaldım ama doğuma giderken biraz düzgün gitmek istiyorum açıkçası genelde özel günlerimde hep şansıma kötü şeyler oldu 🤭
Tontinimontin Purplee ama bu lifting daha farklı bir işlem değil mi kirpik perması gibi bi şey sanırım
Tontinimontin Poyraz_04 İstanbul da da o fiyatları verdiler de ucuz geldi diye düşündüm ama demek piyasa o süper
1994ozg Tontinimontin istanbuldayım hep 100 tl falan yapılıyor bu işlem, 250 asla ucuz değil 😅 ben de yaptırıcam doğuma yakın inşallah
Tontinimontin Poyraz_04 insan araştırmadan yapamıyor kaşlarımı yaptırmıştım yaklaşık 4 yıl önce 400 liraya falan yaptırdım halen duruyor, 🤭
Tontinimontin Poyraz_04 valla microblingti sanırım kıl tekniği olanı yaptırdım halen çık orijinal duruyor 🤭
Poyraz_04 Tontinimontin 4 yıldır kullanıyor olmanız muazzam gerçekten çünkü bildiğim kadarıyla en fazla 8 yada 12 ay gibi bir sürede çıkıyor
Ekimparis Merhaba ben 27 haftalık hamileyim geçen hafta lifting yaptırdım İstanbul Bebek’te 400 TL ödedim. Arkadaşım 7 aylık hamileyken, bende 2 aylık hamileyken kalıcı dipliner yaptırdık hiç bi şey olmadı. Yaptırdığımız yer bi sakıncası yok dedi. 🎈
Tontinimontin Ekimparis pff ben Anadolu yakasındayım yahu dipliner da istiyorum da o acıyabilir kaşım çok acımıştı 😫