Gulcan86 Suyu gelenler suyunuz nasıl geldi öncesinde neler hissettiniz benim gibi merak edenlerde yardımcı olursunuz ben 36hafta 4gün oldum
Yasemin00 Gulcan86 Barkoddg 4 gün önce suyum gelmesiyle dogum yaptım kızlar sabaha karşı 5.30 suyum geldi yatakta birden ne oldugunu anlamadım tabi biranda olunca sanki adet olursunızda böle birikmiş kan bir anda akarya lık diye ona benzer bişiydi benimkisi herkeste bir mi.bilemem tabi bir anda yataktan kalktım ve hemen banyoya atım kendimi ve akıntının kesilmesini bekledim bır zaman sonra kesildi temiz çamasır ve pecete koydum ara ara takip edtim nisanım gelcekmi diye tabi suyum sızdırma yaptıkca tuvalat ihtiyacım çok oldu benim makatımda dolgunlukta öle tabi 1.2 defa tuvalete gittikten sonr abaktım peceteye nişanım.gelmiş hemen doktoruma gittik ve müdahele yaptılar tabi kızlar benim.dogumum sezeryan oldu
Degisken Gulcan86 benim yıllar oldu ama yazayım. Öğlen 12 gibi suyum akıntı gibi geldi. Anlayamadım çamaşırımı değiltirdim yine öyle devam etti. Saat 13.00 oldu. Baktım iki damla aktı bacağımdan.o zaman anladım suyum geldiğini. Ama saat 17.00 ye kadar hiç sancım nişanım ağrım olmadı. Su az az gelmeye devam etti. Dr da mesai saati bitiyor diye beni sezeryana aldı.saat 17.30 da kızım doğdu. Şimdiki aklım olsa beklerdim .suni sancı bile teklif etmedi bana.
Gulcan86 Barkoddg aynen bende çok merak ediyorum 3.doğumum olacak sezaryen doğum yapacak ama bir kaç gündür kasılmalarım oldukça aşağıya doğur tuhaf bir baskı ve sanki suyum patlıycakmış gibi bir his birde yoğun idrar olacakmış gibi bir hissim var merak içindeyim
Gulcan86 Yasemin00 kaç haftalıktın canım bide bebeğin çok hareketli bebekmişsin karnındayken mesela benim bebeğim aşırı hareketli ben 36hafta 4günlüküm ve senin dediğin gibi sanki orda dolu gibi birleyen var bir anda akacak gibi ama akmıyor gibi bir durum hissim var bu arada sağlıkla büyüt bebeğini vizede yaşatsın rabbim
2kizanasi Göbek deliğinin altında sanki bir lastik kopmuş hissi oldu bende de ondan sonra suyum geldi, asla tutamıyorsunuz, bacaklarınızdan süzülüyor. Ben anında gittim hastaneye, ordaki ebelerden biri 6 saat kadar evinde bekleyebilirdin dedi :)