Senay1920 ben kuzum 15 aylıkken hamile kaldım doktorum bir sakınca görmedi devam ettim ama 18 aylıkken kesmek zorunda kaldım yemek yemiyordu ve gebelikten dolayı sütüm aşırı azalmıştı kilo kaybediyordu o yüzden bıraktırdım ama eğer sizde ve bebeğinizde bir sıkıntı yoksa Doğuma kadar emzirin bence daha bebeğiniz de küçükmüş