Ebru-123 Merhabalar.27 haftalik hamileyim .ishal oluyorum surekli ve siddetli karnim agriyor..bu durumu yaşayan varmi bu haftalarda .ne yapabilirim
Esin122 Ebru-123 allah korusun cocugun suyu azalir erken dogum riski.olur siz bunlari goz onune almadan doktora gidin muhtemelen ishal icin olac verir simdiden gecmis olsun
Alydemir Ebru-123 bende olmuştum o haftalarda doktor sakıncası olmaz dedi bebeğe ishalsen suyu iki katı içmelisin . Bide Demir ilacı kullanıyor musun oda yapıyor 😒
Ebru-123 Esin122 oncesinde kabiz olmuştum. Kayisi ye dediler .kayisi yedikten sonra da simdi böyleyim. Karnim ağrıyor gidicem insallah kotu birşey yoktur