Merhaba 20+6 dayım cinsiyet tam net belli değil doktorumu ilk kız demişti sonra erkekte olabilir detaylıyı bekleyelim dedi haftaya detaylı ultrosona gireceğim şöyleki erkekse kayınpederim vefat ettiği için onun ismimi koymam bekleniyor ama benim kendiminde iki ismi var ama tek isim kullanıyorum diğeri boşa kimliğimde yazıyor ve çocuğumda bunu yaşasın istemiyorum eğer doktor erkek derse ogün inatagramda isim olarak paylaşmayı düşünüyorum önerebileceğiniz güzel erkek isimleri varmı ?