zohreeeee Adetime 7 gun var yumurtlamam 7 temmuz gozukuyodu programla ovulyasyon yapmadim yani.. bugun benden beyaz akinti geldi bu adetinmi belirtisi ya hamilelikmi?🙄🙄🙄
Mizgin2020 zohreeeee sonunda psikolojik men cökecez en ufak herşeyi hamileliğe yoruyoruz bende senin gibiyim vala sonra da üzülüyoruz canım
Aykem zohreeeee keşke hamilelikle adet farklılıgı olsa , beyaz akıntı aderten öncede olursa inşallah sizinki gebeliktir
zohreeeee Mizgin2020 evet yaa 1.7 suredir deniyoruz ama olmuyor esimde varikosel varidi ameliyat oldu 5 ay gecdi uzerinden yani dr dedi 6 ayina gibi olacaq ama olmadi qismet degilmis bu aya umit beslemistim bilmiyorumm
Mizgin2020 zohreeeee benim 9 ay oldu hiç sorun da yok bu ayı bekliyoruz çatlatma iğnesi vuruldum hayırlısı olur inşallah hepimiz için
zohreeeee AATozarr esim ilaçlar kullanniyor bende hic bi problem yok yani dr 6 ay gibi bekleyin demisdi ondan gerginim bakalim
AATozarr zohreeeee Promotili önerdimi bilmiyorum ama biz ameliyattan sonra onu kullanmıştık o ay hamile kaldım ,o yüzden sordum 😉
AATozarr zohreeeee Yok takviye edici vitamin ben iki gebeliğimide onu kullandığımız ay kaldım bence deneyin derim sizde …
AATozarr zohreeeee İçeriği ilaç değil kullanabilir ,çevremizde kaç kişi kullandıysa gebe kaldı ,içim rahat etsin dersen doktoruna da sorabilirsin tabiki 😉