Hulyadurmus 27.haftamda yaptırdım.
özel hastaneye gidiyorum 2reçete veriyo sana. Devlet karşılıyo 76tl ödedim.
devlet karşılamazsa 505tl dedi eczane.
ama dr un reçeteleriyle git alıyosun.
sana buz küplerinin içinde veriyo iğneyi, hemen kendi dr unun hastanesine git acilinden vurdur. Eczaneden reçete çıktısını unutma.
kolumdan oldum. Ne acı ne ağrı ne yan etki hiç biri olmadı..