Sinemarslannnn Bgmky geçen ay kız gibi dedi bakalım cuma kesin öğreneceğim gerçi arada bir doktora daha gittim o da kız dedi 😊
Bgmky Sinemarslannnn bende 2 doktora gidiyorum ikisi de %100 erkek dedi. Usg cihaz iyiyse doktorların yanılma payı az oluyor
Bgmky Gebegunlugu benimde mesela 14+2 iken gittim 15+4 çıktı. Doktor iri bi bebek doğuracaksın haberin olsun dedi 😂 ben 1,63 üm iri bi bebek benden nasıl çıkacak merak ediyorum 😂
ecembugra53 Bgmky aynen 😊😂😂 en iyi günlerin bebek büyüdükçe 😂 değişiyor vücut agrılar tadını çıkar o hallerinin canımm😂
Bgmky hulya_sncr47 erkek bebek daha erken gösteriyor cinsiyetini. Ben 10+6 da gitmiştim ultrasonda 12 çıktı o zaman bile doktor demişti erkeğe benziyor diye ondan 1 hafta sonra da kesinleşti zaten
hulya_sncr47 Bgmky Rabbim sağlıklı evlat nasip etsin inşallah bnde 27 de gidecem ayrıntılı ultrason için o zaman net çıkar erkek mı kız mı 😃
aezgi Bgmky canım nasıl hisettin ilk gebeliğin değil galiba bende 15 haftalığımm 2. Gebelikler daha cabuk hissediliyormus ben daha hissedemedim😕
Matmazelilii Benim de 18+3 kızımı bekliyorum ama çok yavaş ya doktor o kadar uğraşmasına rağmen bi bacağını bile zoraki oynattı 😃 Sağlıklı olsunlar hepimiz hayırlısıyla kucağımıza alalım 🌸
aezgi Ayla92 ne zaman hissederiz acaba ben okudum 20 den önce cok zor hissediliyomus zaten dün gittim doktora benim oğlus daha 119 gram minnacık nasıl hissederimki😂
melegegebe izgi valla benim bebek mi bilmiyorum karnimda bazen hareketlenme oluyor🤣 doktor rahim bagirsak hareketidir dedi ama ne bilim hamile degilken olmazdiii
aezgi Ayla92 daha cok kücükler zaten canım 20. Haftadan önce cok zor hissetmek bence hissedenlerde şanslı kısım vallahi darısı bize diyelim