selcanozturk Yaseminelif göz açıp kapayıncaya kAdar geçer inşallah bebeğim çıktımı gerisi kolay diye düşünüyorum
Yaseminelif selcanozturk bebek hemen çıkıyor zaten aaa ne zaman çıktı diyorsun kendi kendine senin dikişler uzuyor ama o arada hemşire getirince bebesi hemen kavuşmak için sabırsızlanıyorum