Arkadaşlar merhaba, 38 haftalığım, bugüne kadar magnezyum kullanmadım hiç, ağrım sızım olmadı çok şükür günlük 1 adet maden suyu içiyorum sadece, ama 2 gündür baldırım da dizden aşağı yani bir ağrı var görmedim böyle bir şey üstüne basamıyorum bile, internetten çok baktım gebelikte olan bir durum mu bu? Doktoruma yazdım dahiliyeye görün yazmış, ne alaka? Bu durumu yaşayıp çözüm bulan var mı acaba