Kadze Ozlemgln yarın gidicem cok heyecanlıyım 11+2 de giricem 2li teste inş normal cıkar hersey. bide cinsiyet için cok sabırsızlanıyorum inş 1 2 hafta içinde gösterir oda😄
Ozlemgln Tubad bu test genelde riskli gruplara yapılıyor dağa önce böyle genetik bozukluktan kaybedilen bebekler vs için
bebekkaradag DeryaAydnAkkaya Biz genetik araştırma merkezinde yaptırdık, 2.200₺ ödemiştik. Cinsiyeti de rapor sonucu ile öğrendik☺ Güvenirlilik olarak çok daha yüksek maddi durumunuz el veriyorsa tavsiye ederim👍🏼
ZeyooZ DeryaAydnAkkaya cnm ben nifty yaptırıcam doktorum diğerleri işe yaramaz onlarla uğraşma dedi aynı zamanda aile dostumuz kendisi. Ben de haftaya yaptırıcam
DeryaAydnAkkaya ZeyooZ istanbul Anadolu yakası ama Avrupa yakasında çalışıyorum ama olduğum yere gelip kanımı alıyorlar 13 günde sonuçları hem doktoruma hem bana mail atıyorlar genoks diye bir firma eğer arzu edersen telefon numarasını verebilirim
ZeyooZ Tubad ya fiyat olarak öyle mi gerçekten? İkili dörtlü düşünmüyorum ama özelde yapılırsa ne kadara geliyo biliyor musun acaba?
ZeyooZ DeryaAydnAkkaya ben de ankaradayım doktorum da orayı önermişti bgn aramadım bir kere kimseye ulaşamadım. Doktorum 2000 demişti seninki uygun geldiği için sordum. O zaman yarın tekrar arayıp arkadaşım 1600e yaptırmış diyebilirim 😉
DeryaAydnAkkaya ZeyooZ ben istersen numarasını vereyim bölge temsilcisinin belki burdan sana etkili olabilir
Lovebaby32 Benimde ikili testim 280/1 cıkınca bugün nifty testi yaptırdım inş güzel sonuclar alırım 🙏🏻🙏🏻