OA3905 Kızlar 15 haftalık hamileyim hamilelikte dövme yaptıran oldu mu eşim ile çocuğumuzun ismini yazdıracağız ama kararsız kaldım
Mihre OA3905 E yanii… doğumdan sonra yaptırıverin aceleniz ne🤷🏻♀️Vücudunuza kimyasal boya zerk ettiriyorsunuz,acısıda cabası.Gerek var mı ki 🤷🏻♀️
Mizgin2020 OA3905 doğduktan sonra yapın bence hemde bu salgın zamanında uzak durun bebeğiniz için zararı olup olmadığını bilmiyorum canım
irva OA3905 Doktorum hijyenine güveniyorsan yaptır dedi.Fakat dövmecim ben o topa girmem doğumdan sonra gel dedi.Artık doğumdan sonrasına kaldı.😀
Cagemeg OA3905 çok güzel bir fikir şimdi bende istiyorum sayende 😄 Ama şahsi fikrimi soracak olursan doğum sonunu bekle, enfeksiyon oluşma riski var kimyasalı var neden bu riskleri göze alasınki durup dururken.
OA3905 irva Benim de arkadaşım dövmeyi yapan kesinlikle hijyenine güveniyorum da çocuğa zararı olup olmaması konusunda bi bilgim yoktu doktorunuz dedi ise vardır bildiği 😀
Dilos1645 OA3905 dövmesi olan biri olarak şöyle söyleyebilirim ki dövme normal şartlarda bile sıcaklarda yapılmaz sonbahar yada ilk baharda yapılır enfeksiyon riski olabiliyor çünkü hele ki hamileyken asla tavsiye etmem dogumdan sonra eylül ekim gibi yaptır derim
Deletedmom54 OA3905 sonra cinsiyet değişirse ne olacak bu sadece bir fikir ama asıl sorum aceleniz ne Ki